dåligt uppdatering här, har jag hört!

Japp här har d inte uppdaterats på länge.. men d e ju skönt.. då är allt som vanligt då =p

Har väl kanske inte hänt så mycket här heller.... Vi har festat en massa, jobbat en massa och varit i stallet en massa... och just d.. jag har fyllt år oxå... hela 20 år blidde jag....elleeeer????

Hade en trevlig fördelsedags fika här hemma och fick massa fina presenter utav släkt och vänner.... pengar, kläder, blommor, och grodor =)

Har blivit tillfrågad om att bli gudmor oxå *glad* så när Valler och Addes lille William döps., kommer jag stå där framme som världens mest stolta gudmor åt världens mest sötaste och underbaraste lille pojke!




Vi har väl varit på ett gäng kryssningar oxå.. självklart när Timemachine har spelat... och vi har alltid lika kul när d e dax! Sen har vi ju varit i södertälje och västerås och rockat loss till grabbarna oxå! Lite bilder från dom turerna kommer här!

                                      
                    



Och sen har vi självklart varit i stallet en massa hos finaste hästen vicke... =) och Ida har fan blivit riktigt kaxig nu när d gäller att göra iordning vicke och ta in han ifrån hagen och så... vilket är hemskt skönt för mej... för medans jag mockar så ryktar och gör hon iordning honom =)




Japp d va väl allt jag hade att komma med för denna gång.... men vi har ju massor med kryssningar inbokat framöver... så kanske... kanske att jag uppdaterar någon mer gång detta år *s*     

Kommentarer
Postat av: Linda

Heeej! Tack för att du skrev :) Ja blev verkligen jätte glad av din kommentar. Log hela tiden. Kändes som att ja sväva ut ur dedär gråa tråkiga som ja tyvärr hamnat i senaste veckorna :)



Ska försöka tänka lite mera posotivt men det är svårt, ja vet att det inte kommer va lätt. Ensam, inte så bra ekonomi osv men jag kommer få en underbar liten pojke/flicka att älska för resten av mitt liv om inte längre. Tack än en gång.



Hoppas allt är bra med dej? Fin häst förresten :) Många kramar

2010-03-23 @ 20:20:26
URL: http://brokenwhitetrash.blogg.se/
Postat av: Anonym

damn vad du kryssar! oh yeh..

2010-03-29 @ 15:16:30
URL: http://jumpforjah.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0