Valborg

Valborg spenderades med Valle och min underbara gudson , och Magnus en lite stund oxå så klart =)
Vi började firandet i Fjärdhundra och kollade på Majbrasan där... och där träffade vi hela fjärdhundra ligan i form av Johan, Martina och alla andra... + att vi träffade på Sara och Magnus med deras 2 barn.... första gången man fick se deras lilla flicka... sååå söt så.... dock va d ganska tråkigt att stå å glo på en bara i skit vädret... men jag har i alla fall bild bevis på att vi va där =) och här kommer lite bilder.



   

Efter att vi hade varit vid majbrasan så va vi hem till mej en snabbis och släppte ut hundarna och sedan rörde vi oss mot stan och Valle.

Hemma hos henne kollade vi på Avatar som jag köpte tidigare på dagen =) den filmen är ju bara såååå bra!

Jag kom väl hem någon gång runt halv 2 och då låg älskling redan och sussade..... han tyckte väl inte att det hade varit så roligt i sala och åka hoj med tanke på att d inte va d bästa vädret!


Idag känner jag mej riktigt fest sugen och önskar att man hade haft en kryssning inbokad.... VILL åka på kryssning nu och inte om typ 6 veckor.... =/ värdelöst.... känner att de skulle vara så grymt kul att bara dra uväg och supa järnet! Och känna att man kommer hem lite gran.... till finaste cinderella.....

Har rensat upp lite i trädgården i dag oxå... i morgon blir d en tur till återbruket... och innan det ska vi iväg å kolla på ett hus <=) så kanske att vi flyttar den första juni... beroende på om vi tycker om d eller inte... har bara sett d utvändigt förut... och där ser d ju bra ut =)

Nej nu blir d en sväng till stallet och ta hand om hästen och allt.... Marie ska få hjälpa mej skriva i ägarpapprena oxå för Godis.. måste ju skicka in dom för att verkligen bli ägare... och nästa månad blir hon betäckt med hingsten i stallet oxå... så nästa år kanske jag blir ägare till 3 hästar.... ett litet föl... tänk så underbart!


saknar tiden som varit♥


Kommentarer
Postat av: Idahoo

Yeah!! Jag längtar också till kryssningen^^ men snart så.. tiden brukar gå ganska fort, det e ju oftast bara sista veckan som e seg :D

2010-05-02 @ 10:04:14
URL: http://idisen85.blogspot.com
Postat av: Idahoo igen då

(svar från din kommentar på mitt inlägg)



jo du visst e den kloka farbrorn J hahaha men synd att jag inte kunde telepatisera över drömmarna till dig för dom har varit så ruskigt fantastiska.. om du plckar ihop ALLA dom bra sakerna från alla gånger så dubbar du det med 10 så har du hur fantastiska drömmarna har varit, dom har varit så roliga och helt underbara :D

2010-05-02 @ 14:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0