Blä för rika Stockholmare!

Ja ha det va d huset d....
för det första kan man ju undra hur folk kan vara så dumma att dom börjar buda på utgångspriset i stället för att skicka ett skammbud först...
och sen dom där jävla rika stockholmarna som nästan ALLTID kommer och bara slänger fram pengar *morr* och oftast köper dom bara husen och låter dom stå eller så river dom och bygger nytt och sen säljer jävla massa dyrare....


SKIT är va d är... för jag hittar nog inte en billigare gård än denna... men va har jag att sätta imot när jag lägger ett bud och helt plötsligt kommer det en stockholmare och lägger 100.000 över mitt bud bara sådär.... inte att man höjer lite åt gången NEJ NEJ NEJ här måste vi visa att vi är rika och ska ha huset så vi slänger in en hel jävla massa pengar!!!

Så det blev inge hus den här gången heller.... så nu ser d väl ut som om vi kommer att flytta hem till pappa och renee den första december!!! KUL? NEJ!!! Inte mycket! Roligt... hej jag är 25 år och flyttart hem igen för att våran hyresvärld är helt jävla slut i huvudet och det är ju in te direkt lätt att hitta lägenhet i den här stan! *suck*

Ja ha.... nåt possitvit i dag är i alla fall att jag ska åka till fjärhundra och besöka Sara... vilket va typ... ja ett år sen jag träffade henne.....
Vilket oxå är jävkligt konstigt... nu när jag har varit sjukskriven har jag fan haft all tid i världen att åka och hälsa på vänner... men har inte riktigt fått arslet ur vagnen... vissligen har jag inte haft nån fungerande bil hälften av tiden.. men ändå?

Så nu får d bli ändring på det....

I kväll är d dhw oxå *längtar*  är typ det man ser fram imot på tv fronten hela veckan!

I morgon blir d nog leka med Valle tror jag och på torsdag, blir d läkarbesök!
fredag skulle vi vara barnvakt åt Selma om jag inte är helt ute och cyklar.... Pravitz skulle visst på nån haloween fest =)

Sen i helgen får vi väl se vad som händer... kanske man ska ta och våldgästa mammsen och spela lite mario =) om inte hon har spelat ut spelet vid d laget *s*

Nej nu ska man kanske ta och fixa håret om man ska röra sig mot fjärdhundra sen :D

Och Titta 2 inlägg 2 dagar efter varandra... måste va nåt slags rekord?!?! *s*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0