Ja! Jag är gravid!

Sådär ja nu kan ni sluta spekulera nå mer... för JA jag är gravid, jag har inte bara gått och blivit fet *s*

Så den 19 mars om allt går som planerat denna gång blir jag mamma!

Känns lite läskigt och konstigt att vara på smällen igen... minsta lilla den lilla där inne rör sig får jag panik.... för TÄNK om jag får missfall igen.....
Men samtidigt varje gång den rör sig hoppa jag till av lycka... för tänk... där inne ligger min lilla dotter/son....

Har inte tagit reda på könet denna gång,... känns som om det blir lite för personligt om det skulle gå åt helvete även denna gång....
Så jag har bara tagit reda på om den där inne mår bra och det gör h*n än så länge :D

Och min styvsyster är ju oxå gravid och ska ha den 14 mars ( på min fördelsedag by the way)
så det är ju roligt att ha någon att prata om allt med....


Så idag när jag va i västerås så kollade vi in barnvagnar och jag tror jag provkörde ett 10- tal innan jag hade bestämmt mej för vikken jag skulle ha.....

men tydligen är det 3 månaders beställningstid på barn vagnar och färgen jag skulle ha gick ut nu i december... så försäljaren rekomenderade mej att beställa den nu om jag ville va säker på att få den jag ville ha... så sagt och gjort, helt plötsligt hade jag beställd min barnvagn med skötväska och hela klabbet,.... och helt plötsligt kändes allt såååå jäkla verkligt...

Läskigt men samtidigt helt underbart! och nu håller jag bara alla tummar och tår jag kan att det faktiskt går vägen denna gång....




♥19 Mars 2011♥







Och sen vill jag bara säga grattis till Tomas Valenzia och Sandra lönnholm, till deras lilla underverk Esmeralda =) sååå glad för eran skull! kom till världen tisdagen den 2 November 2010 =)


Sådär ja d va nog allt jag hade att skriva idag! så nu blir d tv, sen dusch och sen sova!




Kommentarer
Postat av: Ida

ÄNTLIGEN är det officiellt, grattis igen då ^^

2010-11-04 @ 00:25:00
Postat av: diana

grattis grattis mars är bra då är ju lulle bulle född oxå :)

2010-11-04 @ 12:04:24
URL: http://www.mammadiana.blogspot.com
Postat av: Carro

Japp ÄNTLIGEN är d ute i det fria s känns skönt att kunna prata med folk utan att vara rädd för att råka försäga sig s



Tack Diana =) Ja mars är en fin fin månad.. då är jag och min mamma födda oxå =) och så kommer ju min styvsyrras bebis då oxå =) vilket datum fyller Lukas?

2010-11-04 @ 13:11:19
URL: http://carran1.blogg.se/
Postat av: diana

lucas fyller den 17 mars :) hoppas du får en bra graviditet och lycka till med allt. jag bär oxå på nått :)

2010-11-04 @ 15:59:26
URL: http://www.mammadiana.blogspot.com
Postat av: Carro

Ja än så länge går det ju bra =) inte kräkts eller mått jätte dåligt än så länge... dock ont som satan i rygg och bäcken redan!



Åhhh va kul är du oxå gravid!!??!!! hur långt gången? GRATTIS!!! och hälsa Daniel grattis oxå! och hoppas att allt går bra och smärtfritt för dej oxå!



Och hälsa Anton grattis i efterskott oxå föresten :D

2010-11-04 @ 19:23:24
URL: http://carran1.blogg.se/
Postat av: diana

det är tidigt än är bara i vecka 7 :) så ett juli barn blir det :) tack tack ja det ska jag göra. ska bli underbart med en till :)

2010-11-08 @ 07:10:56
URL: http://www.mammadiana.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0