Känner mej lycklig och glad!

Känner att det blir väldigt få inlägg här trots att jag är sjukskriven, men har inte så mycket att skriva :D

I lördags va d fest! Valle, Matte, och Peter hade ju fyllt 25 allihoppa vilket dom firade med en 75 års fest =) Jätte kul att se hur alla hade klätt ut sig, Mario och luigi va där, gost hunter, dracula, polisen och dr mugg! Ja dr mugg ni läste rätt, Emma hade klätt ut sig till denne karaktär och jag  måste säga att d va riktigt roligt... hon hade serisöt på riktigt en toalett sits runt sitt huvud! Vi får ju hoppas att den va ny =P

Jag och älskling va väl kvar på festen ill 12 tiden och sen va d hem och ut med hundarna som gällde och sen i säng... trött och mådde inte så jätte bra!

Söndag spenderades hos mamma efter att ha väldgästat både henne och hennes tv med nya Mario Galaxy som jag köpte på vägen dit! Dock inte d roligaste spelet måste jag säga :(


Annars händer inte så värst mycket här hemma... jag och hundarna ligger och slappar mest hela dagarna, eller så är det städning på shemat eller rastning av doggsen! Och ganska ofta umgås jag ju med Valle så klart :D


Idag har hundarna fått bada oxå i brist på annat att göra, så nu är dom skinande rena :D eller rättare sagt dom va innan hjärtat mitt kom hem ifrån jobbet och gick ut med dom.... d märks att man bor på landet när hundarna kommer in efter en promenix och är lika skitiga igen... *suck*

Är spänd för i morgon är det budgivning på huset jag vill ha! Undra hur mycket d kommer att gå på.... förmodligen aldeles för mycket för mej... skulle gissa på nån miljon... vilket jag då inte har....

Ibland önskar jag att man kunde ha alla pengar i världen... va mycket lättare d skulle va då!
Blev verkligen kär i detta hus... men d verkade d va fler som va då 8 st har anmällt sig intresserade =/ så det är nog bara att glömma tyvär!

Känner stark att jag skulle vilja åka i väg och hitta på nåt oxå! Hemskt gärna en kryssning... men känns inte som om de känns så aktuellt just nu... tyvär.... skulle göra vad som helst för att få komma bort och göra nåt!

I januari blir d i alla fall ullared, skulle jag tro om allt blir som jag planerar med allt annat ;D
Vilket d för första gången känns som om d kommer att bli *glad* så kanske att en utav mina största önskningar slår in snart!

På fredag blir d urnsättning för farfar  i sthlm oxå.... får se om jag åker dit med empan och renee eller hur d blir..., min bil utan bromsar känns ju inte sååååå aktuellt... men vi får se!

Och bokat tid för den jäkeln har jag gjort oxå... så den 10 nov får jag veta va d e för massa fel på bilskrället :D

Nä nu har jag inte så mycket mer och skriva just nu och nån annan försöker göra sig uppmärksamad så kanske ska ta och klappa lite på denna en stund innan d e dags att hoppa i säng :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0