Söndag!

Jahopp idag är det söndag... i helgen har det inte hänt mycket mest tagit det lungt....

Fredag va vi barnvakt till selma nästan hela kvällen och kollade självklart på idol! Och woohooo min favvo Elin gick vidare :D
Sen hem och sov!

Lördag gjorde vi väl inte så värst mycket på dagen.. sov till nästan 12 och sen degade hela dagen nästan.... kvällen rullade vi mot västerås och våldgästa mamma och micke som vanligt *s*
kom hem ganska sent på kvällen och då va d bara hoppa i säng.

Idag sov vi oxå bra länge... eller jag gick upp vid halv 12 och magnus låg kvar med migrän.... så jag skrev på fejjan att jag hade tråkigt så linda min vän kom som en räddare i nöden och föreslog att jag skulle komma till bålsta och umgås med henne =) så jag skuttade ut till bilen och drog dit =)

Så där har jag spenderat min dag och vi har pratat en massa och jag gosade med "hennes" valpar.. som vanligt blir man sugen på att ta med sig en sån där liten tusse hem... så förbaskat söta ;)

Sen hem och kolla på gossip girl och inser lite fint att jag nog fan behöver glasögon när jag kör bilen när d  e mörk.. för jösses va jag ser dåligt och får ont i huvudet...

Så nu sitter jag en timme efter att jag kommit hem och har jätte ont i huvudet och är trött som ett as..... *blä*




Idag går jag in i vecka 22 oxå.. ( 21+0) och än så länge känns allt bra... så den här gången kanske det går?!?! Jag hoppas det i alla fall.... men det är fortfarande lååååångt kvar.... Men åhhhh va ja verkligen hoppas..... förstå va mysigt med ett nytt litet liv... en liten bebis att ösa kärlek över.. gud va underbart! Och jag tycker att det borde vara min tur nu! men som sagt... lång väg kvar att gå och vad som helst kan ju tyvär hända....



I fredags anmällde jag intresse på en lägenhet oxå.... HOPPAS att vi får den... de är en sån där lägenhet man får flytta in i direkt.. och d kan ju behövas..,. för får vi inte den vet jag inte fan va vi ska ta oss till... för annars blir vi bostadslösa om 3 veckor..... jobbigt....  men men... sånt löser sig alltid... annars får vi väl köpa oss en husvagn och bo i..... kan ju va mysigt nu... men kanske inte sen när bebis kommer.... kan bli liiiiite för trångt kanske..... men men vi får se... hoppas på den här lägenheten i alla fall!



Nu ska jag traska ner och peta i mej 2 alvedon och se om skallebanken släpper!!



Kommentarer
Postat av: diana

du missuppfatta nog mitt inlägg mitt jobb har flyttat från grillby till lillkyrka. vi kommer aldrig flytta här ifrån hehe :) jaa vi får nog köpa det han gör jämt illa sig stackarn :(

2010-11-08 @ 19:19:40
URL: http://www.mammadiana.blogspot.com
Postat av: Carro

Ja ha okej =) ja jag tänkte väl för va ska man till lillkyrka å göra....? :D



Men det är ju tur att ungar är tåliga och klarar det mesta utan bestående men ;)

2010-11-08 @ 20:16:33
URL: http://carran1.blogg.se/
Postat av: Anonym

kikar in i din blogg.

Nattiz Lundbergs kompis..träffat dej några gånger för typ...100 år sen.

Ser att du också är gravid och att vi är näääästan lika långt gångna. När har du bf?? Ha d fint!

2010-11-17 @ 08:10:52
URL: http://familjenskoglund.blogg.se/
Postat av: Carro

Japp är gravid ja =) den lille är beräknad den 19 mars =) din då? kul att se att d e fler som ska ha ungefär samtidigt som mej =) Dom som va på första "mamma" mötet va ju riktiga torrbollar... =/ visst har väl du redan 2 barn?

2010-11-18 @ 20:53:13
URL: http://carran1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0