Buzzador kampanj!

Jag har ju gått och blivit en Buzzador... hittade den sidan efter att jag läst en tjej som heter Sandras blogg där hon buzzade om barnmat.... tyckte det var en kul grej och bestämmde mej själv för att prova!

Har nu fått min första buzzador kampanj och det är om Dove intense  repair balsam....
Jag fick en stor flaska till mej själv och 10 st små flaskor att dela ut bland vänner och familj, och har fortfarande ett gäng kvar om någon vill prova så hojta till :)



Har i alla fall testat detta balsam i en veckas tid ungefär och är sjukt nöjd!! Så mjukt och lent som mitt hår är nu har d nog inte vart förut.. och blänker för det oxå! Lätt att borta igenom efter att man tvättat det och håret ser sjukt mycket friskare ut redan nu!

Detta är helt klart en produkt som jag kommer att fortsätta med efter att denna flaska och kampanj tar slut!




Och som sagt om någon känner sig sugen på att prova hojta gärna till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0