Dålig uppdatering = händer inte så mycket :)

Ja inte händer det mycket här inte.... jag har fullt upp med Berrabus hela dagarna som utvecklas i en faslig fart....

Han ålar ur sitt babygym hela tiden så man måste hålla koll på honom där hela tiden nu... inte direkt lägga honom där och dammsuga som man gjorde förr *s*
Han har nu fattar hur man gör i gåstolen, så han traskar runt i den på dagarna när jag dammsuger i stället :) Fast det e först typ i dag som han förstog hur man tog sig framåt... annars har det varit lite ryckligt åt sidorna och bakåt ;)

Han har börjat krångla lite på nätterna oxå¨... men d e väl så, dom har perioder då dom utvecklas och det händer mycket och då är d klart att d inte är så himla lätt att sova!


Vad mer har hänt då? Jo just d, va på Mary kay "party" hemma hos min kära vän Valle häromdagen.. eller ska man kanske säga här omkvällen eftersom att jag kom hem 1 på natten *s* trevligt va väl d, men svindyra produkter som igentligen inte intresserar mej....  vet hur d blir när man köper sånt där skit, det står i skåpet ihop med allt annat skit man nån gång har köpt... för vem fan orkar tvätta ansiktet med en viss grej på morgonen, och sen smörja in ögonen med en viss grej och sen smörja ansiktet med en annan för att till slut smörja kroppen med en annan? ja menar vem orkar göra sånt klockan 6 på morgonen när man ska i väg att jobba..? Nä sånt där tjaffs är inte intressant för mej inte... tvål och vatten duger aldeles utmärkt! Och om jag nu får en rynka eller 2 när ja blir gammal, ja då har jag i alla fall åldrats med värdighet... och om inte annat finns ju botox och andra roliga prylar ;) *s*

Det blev i alla fall en trevlig fika stund efter själva hudvårds visningen, där vi fick höra Fannys roliga förlossningsberättelse med den senaste lille tjejen.... och massa andra roliga saker :)
Valle och Evelina följde mej hem sen på natten för att jag skulle slippa gå själv :) tack tack!


Mer då... Hmm.... har bara haft 2 hundar hemma denna vecka.... pixxie och Diddi.. sååååå skönt, Chocko och Denver är hos Magnus mamma.... kommer väl hem idag tyvär *s* har vart sjukt skönt att bara ha små hundar att koncentrera sig på!

Ahh just ja jag va på busborgen häromdagen oxå, med Valle, fanny och så klart Berra, William, Alva och Nova.. och så 2 tjejer i från valles mammagrupp, med deras barn....
Det va faktiskt helt okej där inne... dock är ju Berra liiiiite för liten för att uppskatta alla coola saker där inne... han va nog mest bar fachinerad utav alla färger.... han fick "hoppa" lite hoppborg och sen gå i en gåstol, medans jag satt och höll lite koll på Fannys minsting, för hon hade fullt upp med att jaga Alva som i full rulle sprang runt :)
Som sagt en trevlig dag, men dock tror jag att Berra behöver bli minst ett år till för att uppskatta det!

På vägen hem blev dte ett stopp hos mamma och fixa och dona lite på datorn och sedan hem!

Sen händer det faktiskt inte så mycket mer här hemma.... städar, leker med Berrabus och försöker roa och rasta dogsen :)

Så nästa vecka kanske det händer lite mer och kanske blir lite mer uppdatering!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vaddå KANSKE??? Det kommer hända mer :D jag är ju i Enköping nu och kommer och leker med er nästa vecka :D när kan du???

2011-08-12 @ 17:38:53
Postat av: Ida

den kommentaren va från mig men tydligen så ville inte blogg.se att mitt namn skulle stå med ///IDA :D

2011-08-12 @ 17:39:51
URL: http://idisen85.blogspot.com
Postat av: carran

Ha ha ja just d =) Jag kan när som.. är ju fan alltid hemma och hänger s bara att höra av dej när du känner att du vill umgås med mej =) eller oss kanske man ska säga.. Berra är ju lixom med på köpet!

2011-08-12 @ 23:32:51
URL: http://carran1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0