Hemskt!

Uch vet inte riktigt vad jag ska skriva.... folk tror nog att jag är en väldigt känslokall människa.. men om sanningen ska fram så har jag bara väldigt svårt att visa känslor... Jag kan vara hur ledsen som helst men ändå inte visa det alls.... och jag har jätte svårt att försöka stötta människor, för oftast framkommer jag bara som känslokall, som gärna kanske tänker mer praktiskt  och realistitskt änn vad man borde i vissa lägen....

I torsdags gick en vän/familjemedlem bort i en hemsk motorcykel olycka, och kvar efter sig lämnade han en liten dotter på 5 månader som inte ens hinner lära känna sin pappa.. mer än det vi som finns kvar kommer att berätta för henne när hon blir ändre.... men det är sjukt sorgligt, för hon kommer aldrig att få höra orden jag älskar dej ifrån sin pappa... även om vi andra vet att han älskade henne över allt annat och att han va så sjukt stolt över sin fina lilla dotter ♥

Han va oxå sjukt stolt över att han precis fått mc kortet, och äntligen fått sina märken på västen i från klubben han var med i..... sina mc bröder som han trivdes så bra med... han va så himla stolt över att dom åkte cortege (stavning?) till hans lilla dotter Elviras dop, och alla motorcyklar stod på rad utanför....

Ja han va stolt över sin lilla dotter som nu aldrig mer får träffa sin pappa....
ödet eller inte, men ingen ska behöva ryckas ifrån livet så tidigt som fina Fredrik gjorde, speciellt inte när han hade så mycket att leva för... sin klubb, sin dotter, sina familjer, sina vänner och ett jobb som han trivdes med! 

Det är en ära att ha fått lära känna dej, och jag hoppas att du har det bra där borta på dom evigt gröna ängarna!


♥Vila i frid fina Fredrik Erkenfalk♥



En väldigt älskad och saknad människa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0