Lördag

Svoooooosh sa det så va denna vecka oxå förbi.. helt sjukt va tiden springer iväg!

Denna vecka har Magnus vart hemma nästan hela veckan och det har uppskattats en massor av mej och Berra vill jag lova... 4 händer är oftast bättre än 2 :) och så är d ju så mycket roligare för Berrabus att ha sin pappa hemma oxå som han inte annars ser så mycket utav :)

Tisdag va han dock i rättvik hela dagen på siljan runt, och vi umgiks med mamma min, va ner på stan och käkade lunch och bara hade det bra! Tog även en kaffe med min kära vänn Valerie!

På kvällen hängde vi mest och bara tog d lungt här hemma!

I onsdags va vi till Fjärdhundra till Magnus syster med familj å grillade och hade det trevligt, och så va vi ner på Mels drive in... en ny "raggar" bar där nere... dom har byggt upp den efter sista natten med gänget tror jag d va... ballt som attan!
Sen blidde d en liten promenix runt  i Fjärdhundra... eller vi alla andra traskade medans Magnus åkte "motorcyckel" ;)


Torsdagen sov vi bort nästan hela dagen.. sjukt trötta va vi...
Och sen på kvällen när vi äntligen tog oss upp ur sängen så va vi iväg upp till västerleden och kollade på monster trucks med Magnus syster och familj.. oxå himla trevligt :) Och Berra skötte sig som vanligt galant.... man kan ju undra va vi har gjort för att förtjäna denna snälla unge ♥

Och självklart bjuder jag på lite bilder.... dock bara lite eftersom att blogg.se är så sjukt seeeeegt! Resten av bilderna finns annars att titta på, på fejjan :)










Massor med coola bilar och krossar och så =)



Fredagen spenderade vi i eskilstuna på parken zoo, med Pappa, Renee, Emellie, Elvira och Sanna och Vanessa :) Kollade på massa söta djur och åt gott :) Mycket trevligt måste jag säga.. dock VÄLDIGT varmt!
Bjussar på lite bilder där i från oxå ;)





Ja som sagt dom andra bilderna finns på fejjan.... tog ju "bara" en halv timme nästan att ladda upp dessa6 små bilder...


Och igår kväll va vi ut och åt middag hos pappa och renee oxå... lax.. så sjukt gott och nyplockade rödbetor! helt sjukt va jag älskar rödbetor... skulle kunna äta ihjäl mej på dom :)

Sen blidde det en liten sväng förbi ö&b parkeringen oxå och kollade läget och snackade lite skit med Sofi, och hon "nattade" Berra i sin famn... det va ju tur att jag va så smart å satte på honom pyamas redan innan vi åkte dit :)


Idag har Berrabus vart hemma med sin pappa i ett par timmar själv oxå för första gången medans jag har vart med pappa min på massage i Sthlm! Och det va så gudomligt skönt med massage kan jag lova.... hade en hel del knutar i ryggen och lite varstans kan man ju säga! Det är verkligen nåt man skulle gå på oftare,.,.,. typ underhålla kroppen!

Här hemma hade d gått mindre bra... lillskiten hade vaknat nästan precis efter att vi hade åkt, och skrikit hela tiden medans vi va borta :S Så att Magnus vill vara hemma med honom nå mer ensamm är ju inte så stor chans kanske.... =( och tyvärr kan ju Magnus inte direkt amma lillskrutten heller... men trodde verkligen att han skulle sova hela tiden vi va borta... han brukar nämligen sova då.... men men.... det va skönt med massage i alla fall *s*

Nä nu ska jag strax hoppa i sängen... men jag avslutar detta inlägg med en gudomligt söt bild på våran prins Berra ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0