Babyshower!

Idag har det vart fullt ös medvetslös här hemma!
Gick upp vi d 11, vilket va riktigt skönt att få sova ut ordentligt.... men sen va allt i full gång.... duscha och klä på sig och sen hämta Valle, för att sedan åka och inhandla allt som behövdes till babyshowern!


Klockan 2 började folk trilla in.....


Dom underbara som kom idag var: Sanna med lilla Vanessa, Sara med Anton och lille Alice, Diana med Anton, Therese med Selma, Emelie & jonny med lille Alvin och så klart mamma och Valle och så min fina vän Nathalie kom hela vägen i från uppsala oxå ♥

Har haft en hel trevlig dag med MASSOR av jätte fina presenter!

Nu får vi se vem som gissar närmast på datum, tid, kön, vikt och så vidare!

Valle tog massor med bilder men då min dator är så förbannat seg så laddar jag nog inte upp alla! Är det någon som vill att ja ska ta bort bilder som ni är med på så säg till!





Och sen en massa mer bilder... men som sagt de det 100 år att lägga ut bilder :)

Och här kommer lite bilder på dom jätte fina presenterna vi fick :)


En liten goodiebag som vi fick utav Valle, med lite grejer till mej både före och på bb samt lite saker till bebis så som dräggelhaklapp, krokodilnalle till "Djurtavlan" en filt.m.m


En blöjtårta som jag fick utav Sara och Anton med toksöta blöjor, en liten krokodil, nappflaska, natt, tandborste och en bitring! RIKTIGT söt!


En speldosa utav mina mamma som spelar blinka lilla stjärna... fick även ett gipspaket som jag ska göra avgjutning på magen... men orkade verkligen inte kladda med det idag... va varm och trött som det va *s*


En jätte söt "sparkdräkt" utav Emelie och Jonny och lille Alvin så klart :)


En tok söt sovpåse, en "snuttefilt" och en nalle utav Sanna och Vanessa!


En till liten goodiebag ifrån Diana och Anton, med nappar, bitleksak,bitring, napphållare och en träskallra!


En laban snuttetrasa och en bok + 2 jätte fina kort ifrån Therese och Selma....
Chocko blev så klart kär i boken eftersom att den låter *s*


En filt ifrån underbaraste Nattiz :)

Tror nog att det var allt... hoppas verkligen inte att jag har glömmt nåt nu =) Är verkligen sjukt nöjd med alla presenter och jätte glad över alla som kom idag!

fick även ett jätte jätte fint kort utav Valle med hur jag än försöker ta kort på det så syns knappt texten... men ena sida fick jag med halvskapligt... ni får försöka se vad det står =)


Sååå himla fint ♥

Så det va väl hela min dag tror jag :)

Och verkligen JÄTTE tack till pappa och Renee som stog för en jätte god smörgåstårta och massa fika! Så nu kan jag sitta och mumsa i mej massa fika som blev över resten av veckan oxå *s* gluffs som man är!


Och måste verkligen säga att jag tycker att det var helt underbart kul att min fina vän i från Uppsala kom, det är inte allt för ofta vi träffas.... men när vi väl träffas så är det som om d vore igår! ♥ Blir alltid lika glad när jag träffar dej ♥Nattiz♥


Och by the way måste jag ju oxå ge ett stort plus i kanten för alla våra fina djur som skött sig kanon fint här hemma idag oxå fast det har vart fullt ös medvetslös med barn och folk överallt :) Våra fina små lurvar och så den stora hårbollen då så klart :)

Nu blir d mys i soffan för hela slanten, i morgon blir d att besöka farfar´s och Lars grav och tända ljus och sedan iväg å fira farmor som bjuder på "middag"!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

kärlek :)

2011-02-13 @ 11:42:55
URL: http://nattis.kroppsnytt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0