stressad AB

Fan va trött jag blir!!!!

Hästen vägrar komma in och skönast för mej vore ju verkligen att få iväg honom så fort som möjligt... jag ska för fan föda barn när som helst och 6 veckor framåt... känns inte riktigt som jag har tid med detta just nu!

Och allt måste ju lixom klaffa oxå med hovslagare och vetrinärbesiktning och så vidare!
Hon som ska ha hästen kan ju lixom hämta honom när som helst och för mej skulle d va JÄVLIGT skönt att få iväg honom innan helgen.... men att få in en häst som vägrar är inte så jäkla lätt speciellt inte när man måste ta d lungt i hagen eftersom att det står massa dräktiga ston som inte får stressas upp, och som desutom hugger efter honom när han ÄNTLIGEN börjar närma sig en.....

Och att flytta dom andra hästarna är ju inte heller nåt alternativ eftersom att d inte finns plats för dom i stallet.... så jag vete fan hur jag ska lösa detta... men känner att jag blir stressad bara jag tänker på det....

så om det finns ett gäng frivilliga som vill hjälpa till vore det JÄTTE bra.... men dom flesta utan mina vänner vet ju lixom knappt vad som är fram och bak på en häst.... så d e ju inte d lättaste =(

SKIT HÄST OCH SKIT STRESS!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0