3 års kalas!

woopppppaaaa!!

Den här helgen har glidit på som alla andra-... tiden rullar på om man säger så...

Fredags hände inte mycket (eller har jag glömt nåt?)

Lördag till västerås och kolla på rally en timme, lämnade tillbax magnus däck som han hade köpt som inte passade... kollade på lite bilar... fanns tyvär ingen kia sorento där heller... eller jo men inte just den modelen jag vill ha...

Dock så fastnade jag lite för en annan bil... en peugote eller hur d stavas..... jäkligt läcker va den faktiskt... men jag vet inte ja.... Har hittat en lika dan i uppsala som va mycket billigare som jag ska kolla på efter ultraljudet i morgon.... och kanske provköra om d känns rätt.....
Så vi får se... nu kanske d inte blir nån kia längre :)


På lördag kvällen i alla fall så tog vi svängen förbi mamma och Micke och blev bjudna på mat... lasagne.... gooooooooooooott som satan! Och som vanligt när man e hos mamma så glider rtiden iväg  och runt halv 1 tiden på natten åkte vi hemmåt!



I morse eller snarare idag vaknade vi halv 1 (?) Av att pappa kom förbi.... klockjäveln hade inte ringt fast jag hade ställt den *morr* jäkligt bra.... så d blev upp i duschen fort som satan och göra sig klar eftersom att vi skulle på kalas!

Klockan halv 3 styrde vi kossan mot Sara och Magnus till deras lille Antons 3 års kalas! Och jisses va barn det va där... full rulle och fullt ös medvetslös... det var barn ÖVERALLT! Mer vilda än tama vill jag lova.... tavlor som nästan flög i golvet, barn som klättrade på alla möbler som fanns.... jisses.... dom barnen kommer att sova gott i natt skulle jag tro alla gånger....! Och Sara har en måndag av städning att se fram emot!

Och världens sötaste lilla kisseunge hade dom oxå... den hade mna ju gärna haft med sig hem... blev nog lite kär tror ja ♥


Efter det blev d hemgång och raka vägen upp i tvättstugan...
Så nu är d va ja har framför mej resten av kvällen... tvättstugan.... yippiiiiiiii!!!!!

I morgon är d ultraljud och se lilla skrutt, spännande spännande :) Längtar massor och vill att d ska bli morgon nu!

Efter UL ska jag åka och kolla på en bil som jag skrev tidigare, så får vi väl se vad som händer.... :)

Resten av vekan har jag va jag vet inget planerat så där får vi oxå se vad som händer!

Nu blir d solsidan!

HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0