förvärkar!

Jaha d händer inte mycket här inte... va till sthlm igår och skulle kolla på en bil... men när vi kommer fram till bilhandlaren så möte vi en herre i bilen som just precis skrivit kontrakt och köpt precis just den bilen jag ville ha =/ Så det va bara sätta sig och åka hem igen då... blä!

Dock fick jag ju en hel dag med Valle och William... även om William inte va allt för glad över den långa bilresan....

Vi stannade på Kalssons på vägen hem och jag köpte jätte söta bebis kläder.... dock till flicka.. så d lär ju märkas om jag får användnin för dom eller inte... annars får jag väl ge bort dom till nån annan som får flicka... men bodysarna kostade 15 kr st och en puma dräckt för 100 kr... jag kunde verkligen inte låta bli... eller så får d väl bli en pojke med rosa på sig :) *s*

Sen hem för att beställa pizza och gluffsa i sig framför tv´n för att sedan gå å sova!

Idag har jag vart i väg och storhandlat till 2 veckor framöver nästan.. skönt att ha d gjort så att man har all mat hemma.... sen kanske lite mjölk och så behöver inhandlas men d går ju fort!


Har sovit illa som fan nästan hela graviditeten pga av att jag måste upp och kissa en gång i kvarten eller dricka... men dom senaste nätterna har jag fan sovit ännu värre... Har haft sammandragningar och vad jag skulle tro är förvärkar.... typ som mensvärk, fast värre.... inge skönt alls.... måste nästan ringa till min barnmorska på måndag och fråga om d e normalt så här tidigt... vill ju inte gärna att bebis ska få för sig att komma redan... kan ju vänta minst en månad i alla fall!
Eller om jag frågar på måndag när jag ändå ska till uppsala på ultraljud....
Ont gör d vilket som och då är d inte lätt att sova..... + att jag är svullen där nere (dom intimare delarna).... och jag vet ju inte riktigt hur d går till när kroppen förbereder sig för att föda barn...?

Har i alla fall läst och hört att d e jätte normalt att ha förvärkar och att vara svullen... men men, får nog kolla upp d ändå!


I morgon skulle Linda komma förbi på besök oxå :) Jätte kul för vi träffas så sällan!!


Ja nä men d va väl typ allt jag hade att skriva.... händer ju inte så mycket här hemma om dagarna... dom mest glider på!


Nej men tack för mej idag då :)

Kommentarer
Postat av: raggartufsen

Men gumman.....Varför inte ringa barnmorskan imorgon då ?

Onödigt att vänta till Måndag, det finns saker dom kan göra för att hejda att det ska sätta igång.....



Vänta INTE ;-/

2011-01-20 @ 21:18:07
URL: http://raggartufsens.blogspot.com
Postat av: Malin Ö

Det låter precis som förvärkar, å det kan man ha i måååånga veckor innan det är dax =( Va en kompis till mig som hade det i flera månader innan hon fick sin bebis!



Men ring bm så får de säga vad de tror!

2011-01-21 @ 13:28:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0