NY BIL :) ÄNTLIGEN!!

WOOOOHOOOOO!!!! Idag ringde min kära pappa och sa att han hade hittat en mazda åt mej i sthlm som låg i min prisklass och som va schysst....

så jag och Valle som då va på stan tog bilen ner till sthlm och kollade läget.... och japp det va verkligen en bil för mej =) så vi kollade på den och provkörde den, klämde och kände och verkligen synade bilen ut i sömmarna!

SKIT fin! så jag slog till! dock behövde dom ha arbetsgivarintyg så jag får inte hämta den försen i morgon =/ buuhuhuhu! Hade velat köra hem min pärla idag, men sig d gick inte.... men papprena är påskriva och klara så det ända dom behöver är d där intyget så skulle han ha allt annat klart i morgon så jag bara kan betala och ta nyckeln och åka =)

Alltså blev det en Mazda 6, av 2007 års modell, svart med dragkrok och hela köret! + att den e jäkligt rymlig där bak och får nog till och med plats med både denver och barnvagn :)

Här kommer bild på den underbara!






Förutom en ny bil så inhandlade jag även lite mer bebiskläder :) på rea så klart då, men ändå! en mjukiströja och lite mer! så söt!

Nu längtar jag verkligen tills h*n tittar ut så jag slipper ha ont på nätterna och slipper upp och kissa 100 ggr per natt! slipper jag det är jag nöjd! Och att gå upp och mata och gosa med bebis på nätterna lär ju bara 100 ggr resor bättre än att ha förvärkar...!


Undra sa flundra om man kanske skulle ta en sväng förbi barnens hus i morgon oxå och kanske se om dom har nå bilbarnstol modellen större på rea!?! eller nåt annat roligt!



Är i alla fall en sjukt glad och nöjd tjej idag efter att ha äntligen hittat MIN bil :)

Kommentarer
Postat av: Valerie

Fan va fin den va!! "IGEN" hihi.. den e verkligen grymt fin ju!! o dessutom har den det lilla extra som vi tjejer vill ha ;) hihi :P

Mycket bra köp kära vän!

Puzz <3

2011-01-27 @ 19:19:37
Postat av: Mona Kjellström

Härligt!!!

2011-01-29 @ 06:51:53
URL: http://lovelymona82165.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0