Söndag och städdag!

Japp har inte allt för mycket att skriva idag.... va hos Ida och kollade på film igår.. eller kanske man ska säga i natt, köpte en rulle på vägen dit... splice tror jag den hette.... faktiskt helt okej! doch vill jag se paranormal activiti (stavning?) men eftersom att jag inte hade nä brännskivor  och inte Ida heller så blidde d inte så.... så d får bli någon annan kväll =)

sen vid 3 tiden när jag skulle hem va d full jävla snö storm... jisses va läskigt d va å köra på hummelsta sträckan då eftersom att d e helt fritt på sidorna nästan hela vägen så d blåste ju en hel jäkla massa.... + att jag va helt ensam på vägen.. kul om man hade kört av där du.....


I alla fall idag har d verkligen inte hänt ett skit... och kommer nog inte göra d heller.... har haft städdag på både uppe och nere våningen och d behövdes verkligen... va tammefan Denver hår ÖVERALLT! Är så trött på hundhår och så självklart mina äckliga jäkla pissråttor som pissar ÖVERALLT! Och nu när jag städade på övervåningen så hittade jag deras jäkla piss"gömställe" inne i garderoben där uppe va d väl en 10 pisspölar... ÄCKLIGA PISSRÅTTOR!!!!!!!!!!!! så nu kommer dom tyvär att få sova i sin kära bur igen eftersom att dom inte kan sköta sig!







I morgon är d dags för barnmorskan igen och mäta magen och ta lite prover och få lyssna på mitt lilla hjärta i magen igen =)
Sen är d bara en vecka kvar tills ultraljudet... ska bli kul att se den lille igen.... nu är d bara hoppas att moderkakan verkligen inte har lagt sig där den inte ska... det är ju därför jag ska dit för att dom tyckte moderkakan låg så lågt ner sist, nästan på gränsen för där bebis ska ut...

Och har den "glidit" ännu längre ner så måste d ev bli kejsarsnitt... och det vill jag verkligen INTE!

Nä nu ska jag väl sätta igång med maten så att den där inne växer som den ska oxå =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0