Tröttmössa AB

Ja ucha ja, vad jag än gör så blir jag trött på 2 sekunder.. orkar knappt göra nåt alls längre.. men d kan ju bero på all den övervikt jag bär på som jag ej  är van vid.....

Annars då... har varit ägare till min fina maza nu i ett par dagar och jag är fortfarande sååååååå nöjd med den! skit skön att köra, rymlig och fin! dock fick Denver åka med i bagageluckan en gång och det kommer ALDRIG mer hända! Om inte Magnus rakar av hundfan ALLT hår vill säga, för hela där bak blev fullt med hår!


Och just ja jag har ju inte bloggat knappt sen förra helgen och helt glömt bort att slänga in en bild på den söta grodan som jag fick av pappa och renee.... eller nja den va väl till bebisen kanske... dock så har nog Chocko bestämmt sig att det är hans..... han har suttit och sneglat på den där stackars kväckand grodan i en veckas tid nu och han undrar nog varför i hand värld "hans" leksak står på en hylla där han inte alls nåt.....
Här kommer i alla fall en bild på den:





Och mer då... hunnit gå in i vecka 34... INTE långt kvar nu.. och magen har sjunkit en jäkla massa och "krymt" en massa... och i morgon blir d barnmorskan och se vad som säjs om min lilla skatt där inne!
Tror faktiskt inte att jag kommer att gå hela tiden ut eftersom att magen sjunkit som den gjort, men man ska aldrig säga aldrig... jag kanske till och med går över tiden, det vet man aldrig! :)


Har dock fruktansvärda förvärkar på nätterna  som e mindre sköna, men då vet man ju i alla fall att kroppens system vet vad dom ska göra när d väl e dags så d e ju bra! Har även förvärkar på dagarna i bland nu och sammandragningar som inte är allt för sköna... och det e jobbigt för då måste man ju ta d lungt med det man gör och i bland kanske till och med sätta sig ner och andas!

Och vi ska inte ens diskutera foglossningen... AJ som enda in i helvete va ont det gör varje steg man tar!!! Tycker att det e mindre kul... och rätt som d e så kan det smälla till och ena höger benet nästan viker sig under mej... *snyftar* INTE okej!

BB väskan är i alla fall packad och klar och funderar på om jag ska sätta ut barnstolen i bilen så att den är där den ska, eftersom ingen ändå sitter där bak i bilen så tar den ju ingens plats, dock får väskan stå kvar här inne så att ingen får för sig att krossa rutan på min nya fina bil :)


Här kommer en aldeles nytagen bild på magen i början av vecka 34



Liten har väldigt ofta hicka och lullar runt där inne, och jag verkligen längtar tills h*n kommer ut så att man får stilla sin nyfikenhet, vad är det för kön pojke eller flicka? hur ser hon/han ut?

Jag har i alla fall köpt liiiiite tjejkläder i fall att som jag verkligen inte kunde låta bli, på rean så klart... en liten blommig klänning, 2 bodysar (en rosa och en röd) och ett puma dräkt... skulle det komma en pojke här så finns det ju alltid andra som får flickor så dom kommer ju i alla fall komma till användning någonstans :)

Jag tror ju dock fortfarande på en pojke, men man ska ju aldrig vara helt säker... men dom flesta vänner jag har verkar tro på flicka.. så som sagt ska bli VÄLDIGT spännande!


Och i går (lördags) va vi äntligen iväg och köpte en luftavfuktare/partikeluppsamlare som jag har tjatat och längtat efter såååååå länge! så nu står den här hemma den fina och brummar loss... och jag vet inte om jag inbillade mej, men jag tycker i alla fall att jag sov bättre i natt än på länge samt att lilla gubben inte snarkade... vilket nog inte har hänt någon natt förut här hemma!
Här är den skönheten;



På kvällen efter att ha sprungit i affärer halva dagen så blev d till att besöka mamma och micke och så va Jazmine där, och som vanligt blev vi kvar hela kvällen åt mat och massa gott som jag och Magnus åkte in och handlade... bla chokladpudding och sedan senare på kvällen avakado med räkor och cremefrach (stavning?) röra... sååååå gott!
Kom väl hem runt halv 1-1 som vanligt :)

Och så vill jag bara visa en hell söt bild som jag tog här om natten... Min stora älskling har en huvudvärmare i form av min näst minsta lilla älskling :)




Fredags kväll va jag hos min kära vän Linda oxå.. och jösses va d märks att vi inte träffas så ofta för vi har MYCKET att prata om! Hade hyrt 3 filmer och vi såg inte en enda utav dom *s*
Men det gör inget för d e skönt att kunna prata med någon om precis ALLT!  Och hon är ju typ min idol när det gäller barnuppfostran så man får bra mycket tips där :) Så d blir väl till henne telefånen går varm sen när bebis har kommit och jag behöver svar på frågor!

Ja så mycket mer än d har d inte hänt här hemma... jag fortsätter gunga fram i min takt ja!
Får se när nåt mer spännande händer och fler inlägg kommer!

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha vad go du är ;)



Det var jättekul att du kom över men jag glömde ju att kolla på din pärla, så vi får träffas snart igen :D



Jag älskar föresten när du gör såna här långa inlägg och bilder ;) Mycket bra tidsfördriv :D

2011-01-30 @ 21:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0