Swoooooosh så rann tiden i väg!

Ja jösses här på bloggen står d still, men i mitt liv händer det MASSOR!

Så mycket att jag inte har riktigt tid att uppdatera här ;)

Berra är nu hela 4 månader... helt sjukt.. känns som om d va förra veckan jag fick upp ett litet skrynkelynkel på bröstet... men han växer så det knakar, har börjat få smak portioner (vilket iof inte är så uppskattat) han äter gröt som är VÄLDIGT uppskattat och han har provat glass, som han oxå är välsigt förtjust i.  Han knaprar i sig majsbågar på löpande band och man får till och med i honom en skvätt vatten då och då ;)

Han ligger i sitt babygym och snurrar runt nu för tiden, han kan vända sig ifrån mage till rygg och tillbax, han snackar en massa som man dock inte förstår, men d låter VÄLDIGT viktigt! Han skrattar en massa som gör att man blir aldeles varm i hjärtat och han "går" runt i sin lånade gåstol och tuggar på ratten :) Ja shit va tog tiden vägen?!? jag hinner ju inte riktigt med!!

Och han kan till och med stå korta stunder med stöd i från soffan eller mamma och pappa :) stark kille! Dock vill jag ju inte att han ska göra det för mycket för hans rygg skull, och ni må tro han blir jäkligt förbannad om man försöker få honom att sitta ner *s* VÄLDIGT bestämmd kille det där!

Bjuder på en skit bra bild som togs idag ;)



Våran fina lilla skrutt börjar bli stor :)

Och nu är d bara en vecka kvar till dopet oxå... känner mej lite stressad för hon som skulle sjunga kan inte längre då hon hade andra saker på shemat sitt så om någon känner sig manad att sjunga på dopet så är ni mer än välkommna att höra av er :)

Nu ska jag packa väska för i morgon blir d fjärillshuset i sthlm med magnus familJ!'

Lite kort uppdatering blev  d ju i alla fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0