en lördag med mormor :)

Igår va jag och Berrabus till västerås och shoppade med hans mormor :) eller shoppade och shoppade... ja hämtade parasollet till berras vagn och sen köpte jag ett  tält som skyddar upp till 50+ i uv till berra som han kan ligga i på stranden och slippa solen och ligga nakenfis :)

Sen köpte hans mormor en skit söt solskydds dräkt till honom med bamse på :) hur söt som helst!!!!




Sen blev d billiga nisse och kollade runt lite och mamma köpte en liten kusin till Pixxie, nämligen en liten surukat som tittar upp ur ett hål *smile* dock tog jag ingen bild på den!

Sen satt vi på en filt i solen hos mamma och micke och solade och myste lite jag och berrabus, mendans mamma fixade  maten!
Sen kom Jazmine dit oxå, och senare på kvällen kom Magnus och så blev det grillning för hela slanten... sjukt goda grillspett och haloumi ost... potatisgratäng och sallad... sjukt gott!!!

Sen satt vi vid datorn en stund och sen pratade en stund och vid 11? tror jag att vi åkte hemmåt....

När vi kom hem nattade jag lilleskrutt i sin säng och sen satt vid datorn en stund och sen blev det sängen!

Idag har vi gjort absolut ingenting alls!! suttiti i soffan och glott på varsin dator och sen typ inget mer....

Nä d va väl inte så mycket mer som hade hänt i helgen så jag ska nog ta och plocka fram bestick och så för snart kommer älsklingen hem med pizza!!

Bjuder först på en härlig bild på min bebis när han har duschat med mej =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0