VARNING FÖR AUD STOKMAN!!!

som den sanna djurvännen jag är så vill jag gå ut med lite onfo i min blogg som ganska länge nu har cirkulerat på facebook...... Vet inte riktigt hur många eller vilka som läser min blogg, men kan man nå ut till i alla fall ett 10-20 tal personer som kanske i sin tur kan skicka infon vidare så är det ju kanon!

Det handlar om en utav norges genom tidernas värsta djurplågare Aud Stokman, som på sin gård i norge har plågat och tagit död på massor av hundar och som jag förstår d även nå andra djur, genom väldigt plågsamma metoder... hon har haft hundvalpar i frysen och ute utav vatten och mat och vindskydd, själv avlivat hundar genom att skjuta dom i huvudet och missat hjärnan, vilket har gjort att hunden förmodligen legat och lidit till döds, hon har gjort aborter hemma på köksbordet osv...


En i mina ögon och förmodligen många många flers ögon riktigt jävla sjuk människa som själv borde få ett skott i pannan eller två... eller nej d skulle vara för snällt... hon skulle uttsättas för riktig jävla tortyr och få varendra kroppsdel avsliten en efter en....

MEN nej inte det inte... fast hon har fått totalt djurförbud resten av sitt liv i norge, så kringgår hon nu sitt straff och flyttar bara några mil över gränsen till Sverige och här i sverige gäller inte det straffet, vilket gör att hon enligt svensk lag INTE har djurförbud!

Så nu är alltså denna sjuka människa bosatt på en gård i jämntland och på jakt efter nya hundar och djur att plåga.... Hon annonserar tydligen på blocket efter hundar och även som jag har förstått det i lokala tidningar...

Hon heter i från början Aud stokman, men han bytt namn allt eftersom, hon har kallat sig för Marianne Nilsen ett tag men enligt norska skatteverket(?) bytt till Linda Marie Sofie Hagen-Johansen....

Hon bor tydligen någontans runt Hammerdal- Strömsund.


SÅ ALLTSÅ MIN UPPMANING TILL ALLA SANNA DJURVÄNNER ÄR
SÄLJ INTE ERA VALPAR TILL DENNA SJUKA JÄVLA MÄNNISKA!!!!!!




OCH SKICKA GÄRNA RUNT DENNA INFO I BLA ERA EGNA BLOGGAR OCH PÅ FACEBOOK!

För det är ju så, för att hon inte ska få tag på fler hundar måste ALLA hjälpas nåt att skicka infon!





Det va vad jag hade att skriva idag! tvättstugan väntar, och mina älskade hundar lika så som vill ut på en promenix!

Kommentarer
Postat av: elaine

Tack for informationen!! Ska dela med alla kompisar ( dom flesta bor i Jamtland) Ha en bra dag!!

2012-06-05 @ 02:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0