motsattsen mot igår ;)

Ha ha ja d man man verkligen säga... idag har jag inte gjort ett skit... mer än att rastat hundarna  och handlat lite, och så klart lekt med Berrabus :)  Det mest krävande idag va nog matlagningen som bestod av stekt falu korv och makaroner *asg* JOBBIGT!


Berrabus sov hela natten i natt oxå, men tro inte för den delen att jag sov hela natten... jag vaknade ju klockan 2 i alla fall av ren vana och va tvungen att gå på toa.. kollade till prinsen som sov så gott så i sin vagn :) Så nu när han sover hela nätterna så ska vi från och med nästa vecka försöka få honom att sova i sin säng :)

Annars har han fått legat en stund på magen idag och tränat nacken och sen har vi sjungit och dansat till massor med barnsånger och visor, vilket han tycker e jätte jätte kul!! :)

Vi har fått bytt kläder på honom 3 ggr i dag oxå vill jag bara påpeka för han är en riktig kräkis... *s*

Nä jag har väl igentligen inte så mycket att skriva om så jag skitet nog i detta och avslutar här nu!

Blev ju ett ganska kort inlägg... men d blev i alla fall ett inlägg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0