Underbara värme!

Åh va denna värme är välkommen! så underbart att kunna gå ut i kortärmat utan att frysa i hjäl!

Igår va jag till Uppsala och hälsade på min underbara vän Nattiz och vi gick en liten promenix med hundarna runt en typ...park?!?  bakom deras hus och sen satt vi och pratade en massa på balkongen.. och så fick jag ju träffa hennes kille äntligen oxå :) 

Väl hemma så hände d inte speciellt mycket.. vi grillade och åt ute i det fina vädret och sen kollade mest på tv hela kvällen!



I dag har d inte heller hänt speciellt mycket.. vaknade av att min lilla prins hade lite magknip och va hungrig så vi klev upp och satte oss i soffan och kollade på våra bästa år, och mös lite :)

frulle till honom och frulle till mej och sen på med kläder och ut med hundarna.. blev ca en mils promenix nere runt ån och runt omkring där och när vi kom hem va vi helt slut av värmen.

Käkade lunch och matade Berra samtidigt,... och helt plötsligt början han gråta och jag känner att nåt rinner längst mitt ben... och på soffan... och på mattan... då har lilleskrutt skitit och det rann längst hela ryggen på honom, eftersom att jag inte hade spännt blöjan helt för att slippa värmeutslag... ha ha stackars lille skrutt fick lov att bli avspolad i handfatet och sen va d bara att torka skit överallt *s* det är inte lätt att vara liten inte!

Efter det blidde d mer mat för skrutt och sen somnade han i min famn... då passade jag på att gå upp och ducha jag med :)

Dock när jag kom ner hade lille skrutt vaknat och va mer hungrig/törstig....
men nu ligger han i sin vagn och sover igen sen ett litet tag tillbax....

själv sitter jag och funderar på vad man ska göra....
Har suttit på hemnet och kollat på det huset jag vill ha och blir så jäkla irriterad på bankerna att man inte får låna till handpenning, och lagfart och allt sånt skit... det betyder ju mer eller mindre att jag och Magnus aldrig kommer att ha råd att köpa ett hus... och speciellt inte just detta hus som va så himla perfekt! det hade lixom allt.... fin trädgårds tomt, "stall" garage och bra mycket mark till ha hästarna på och ett fint bohus som va tillräkligt stort för oss.....

Men det kunde man ju bara drömma om... tyvär... blir väl kvar inne i stan i en sunkig lägenhet... *suck*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja.....Det är väl så att.....Är man inte född med silversked, så ska man fan inte få äta med en heller :-(

2011-05-12 @ 19:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0